בא לך להתפרע? צבעי שיער זמניים הם הפתרון המושלם עבורך

בא לך להתפרע? צבעי שיער זמניים הם הפתרון המושלם עבורך

בין אם זה מרד גיל ההתבגרות, שאף פעם לא באמת היה לך ושאת חווה בגיל מאוחר יותר, בין אם בא לך להרגיש צעירה פתאום ובין אם כי את רוצה להיראות קצת יותר מדליקה- צבעי שיער זמניים הם פתרון מושלם עבור כל מי שבא לה קצת לצאת מהקופסא ולהתפרע.

היתרון המרכזי של צבעי שיער זמניים

חיים רק פעם אחת. וזה כנראה נכון. זה אומר, שעלינו להיות נועזים, להפיק את המירב מכל יום שעובר, ליהנות מהרגעים הקטנים ולעשות מה שבא לנו (כל עוד כמובן אנחנו לא פוגעים באנשים אחרים). אם תמיד הייתה לך משאלה להיראות קצת אחרת או להרגיש מגניבה יותר, ואם מתחשק לך להפגין נועזות ולאמץ לוק יוצא דופן ואחר- את חייבת להכיר את צבעי השיער הזמניים.

בדיוק כמו שזה נשמע, צבעי שיער זמניים הם צבעים לשיער שאינם נותרים לאורך זמן, ושאחרי מספר חפיפות נעלמים באופן הדרגתי ונשטפים מהשיער, זאת בניגוד לצבעי שיער חצי קבועים או קבועים, שנשארים על השיער לפרקי זמן ארוכים יותר, היות שהם חודרים לשכבה הפנימית שלו.

אם את כבר צובעת את השיער, למה לצבוע באופן זמני, את שואלת? שאלה מצויינת. צבעי שיער זמניים מתאימים לנשים שרוצות לחולל איזשהוא מייקאובר, אבל קצת מהססות בנוגע לצבע השיער המתאים ללוק שלהן ולא בטוחות שהצבע הנבחר הוא אכן מה שנכון עבורן. באמצעות צבעי שיער זמניים, ניתן בקלות להחזיר את הגלגל לאחור במקרה של אי שביעות רצון, זאת בשונה מצבעי שיער קבועים, שנותרים על השיער עוד זמן רב.

איך בוחרים צבע זמני שמתאים ללוק שלי?

זכרי שכאשר מדובר בצבעים זמניים את תמיד יכולה לעבור תהליך של ניסוי וטעייה מבלי לשלם את המחיר היקר של היתקעות עם צבע שיער שאת ממש ממש לא אוהבת ושבעינייך ממש לא מתאים לך. כדי להתחיל בתהליך הזה, פתחי מגזין לעיצוב שיער, והתחילי לרפרף על התמונות השונות. התבייתי על תמונה שנראית לך או על צבע ש"עשה לך את זה" וחפשי באינטרנט דוגמאות נוספות לתמונות של נשים עם צבע שיער כזה.

אהבת? יאללה, קפצי למים. כאמור, אם התוצאה אינה לשביעות רצונך תמיד תוכלי תוך ימים ספורים (ושטיפה של השיער כמה פעמים ביום) לחזור לצבע המקורי שלך ושוב לנסות את הצבע הבא.

כתיבת תגובה