כל הסיבות להתחדש ולהשתדרג עם צבע אפור לשיער

צבע אפור לשיער

מכירה את זה שמתחיל לשעמם לך קצת? שאת מרגישה שאת חייבת גיוון, שינוי, טוויסט בעלילה, משהו חדש בחייך? לפעמים זו השגרה שסוגרת עלינו ולפעמים סתם תחושת מיאוס ומיצוי בעבודה או בכלל בחיים- אבל אם את מרגישה את הצורך הזה במשהו חדש, קבלי את כל הסיבות להכניס רעננות לחיים שלך עם צבע אפור לשיער.

שינוי בלוק מקרין על התחושה הפנימית

מה הקשר בין שינוי בחיים לצביעת השיער? טוב שאת שואלת. מכירה את זה, שכשאת מרגישה שחוקה או עייפה, את מכתתת רגליים לחנות הבגדים האהובה עלייך ומציידת את המלתחה שלך בכמה פריטים מפנקים חדשים? המנהג הזה הוא נגזרת של העובדה, שהגוף והנפש שלנו חד הם, ויש ביניהם קשר בל יינתק, כך שכאשר אנחנו משנים משהו בהופעה החיצונית שלנו, יש בכך כדי להקרין על התחושה הפנימית שלנו, ולהיפך כמובן.

כשאנחנו מרגישות טוב עם עצמינו, מלאות ביטחון, שופעות, חיוניות ורוויות אהבה, התחושות הללו מיד משתקפות בהופעה החיצונית שלנו ובמחמאות שאנחנו קוצרות עליה מן הסביבה.

בנקודה הזו צריך להזכיר, שהשיער שלנו הוא חלק מרכזי בפנים, שהם לכשעצמם ממלאים תפקיד מרכזי בהופעה החיצונית שלנו. כאשר אנחנו פוגשות בן אדם לראשונה, התקשורת שלנו איתו בדרך כלל מתחילה בהבעות פנים, וזה גם החלק הראשון אצלו שנגלה לעינינו. היות שלשיער מקום של כבוד במראה הכללי שלנו- הרי שדרך נפלאה להשיג שינוי בלוק היא דרך השיער.

שיער אפור זה טרנדי

ועכשיו נשאלת השאלה למה דווקא אפור? כי זה מדליק, כי זה שונה, כי זה טרנדי וכי זה אחר.

שיער אפור לבן הוא מהטרנדים החמים, וכוכבות הוליוודיות רבות כבר עלו על הגל הזה ואימצו את הטרנד, כמו ליידי גאגא למשל, שבמחווה מאוד מרגשת שהיא ביצעה בטקס האוסקר לפני שנתיים לשירי צלילי המוזיקה, היא הציגה רעמת שיער אפור לבן, שופעת וסקסית. מעבר לכך, יש משהו מאוד מיוחד בצבע אפור, בגלל האסוציאציה הטבעית שהוא מביא עימו. עם הגיל, השערות מאפירות, וצביעת שיער באפור מקנה לחזות החיצונית מימד טבעי מאוד ואותנטי, גם כאשר מדובר בנשים צעירות יותר, שרחוקות כרונולוגית מהגיל שבו השיער מתחיל להאפיר.

אז סורי לחנות לקנות צבע אפור לשיער או הרימי מיד טלפון לספר שלך לקביעת תור לצביעת השיער, ותוכלי להתחיל ליהנות מהשינוי הזה, שכל כך ייחלת אליו, ומהתחושה שחייך פחות מונוטוניים ושגרתיים ממה שחשבת, כי את נועזת, וצבעת את השיער שלך לאפור.

כתיבת תגובה